Verzenden en retourneren/ruilen

VERZENDEN & RETOURNEREN / RUILEN

LEVERING

Tijdens het bestelproces kunt u ervoor kiezen om uw bestelling af te halen bij ons in Loon op Zand (allen op afspraak) of te laten verzenden.

Tenzij anders vermeld, worden al onze producten standaard met PostNL verstuurd.

Voor een snelle levering dienst u te betalen met iDEAL of Klarna betal later.

Kiest u voor een overboeking dan zal bestelling, i.v.m de transactietijd, 1 tot 2 dagen geleverd worden.

Besteld u op werkdagen voor 15:00 uur ’s middagd, dan wordt uw bestelling dezelfde dag nog verzonden.

Uw bestelling wordt vervolgens op de eerst volgende werkdag aangeboden. Post NL levert op maandag t/m zaterdag. Producten die gedurende het weekend besteld zijn, worden op maandag verstuurd en op dinsdag voor het eerst bij u aangeboden. Na de 1e afleveringspoging kunt u het pakket af halen bij een afleverdepot. Bovendien is het pakket gemakkelijk te traceren via het Track&Trace nummer wat u per e-mail toegestuurd krijgt.

 

VERZENDKOSTEN

De vermelde prijzen zijn exclusief verzendkosten.

Bestellingen worden GRATIS geleverd in Nederland vanaf €75,00,- (exclusief verzendkosten en kortingcodes).

Verzendkosten bij bestellingen in Nederland onder €75,00,- bedragen €5,00,- voor een pakket tot 10kg en €3,50,- voor een brievenbus pakket.

Het verzendtarief voor België bij een bestelling bedraagt €8,00,- dit ongeacht de hoogte van de bestelling.

BLOM WOL streeft er altijd naar om bestellingen zo spoedig mogelijk te verwerken en te verzenden.

Het kan echter weleens gebeuren dat een verzending vertraagd wordt door wat voor reden dan ook.

Een aantal dagen in het jaar is het drukker dan anders. Houd rekening met deze periodes en bestel op tijd!

 

RETOURNEREN OF RUILEN

Het kan wel eens voorkomen dat u een bestelling retour wilt sturen. Wellicht omdat het product toch niet bevalt of misschien is er een andere reden is waarom u de bestelling toch niet zou willen hebben. Wat de reden ook is, u heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren.

U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen €5,00,- (u ontvang van ons een email met een retour etiket).

Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan ons geretourneerd dienen te worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via blom@blomwol.nl

Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.
Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

Is het u niet helemaal duidelijk? Bel/app ons gerust op +31640794959 of stuur ons een email via blom@blomwol.nl of via contactformulier op de site.

Wij zorgen ervoor dat uw vraag zo snel mogelijk wordt beantwoord!

 

Modelformulier voor herroeping

(dit formulier alleen invullen en terugzenden als u de overeenkomst wilt herroepen)
— Aan
BLOM WOL
Hoge Steenweg 52
5175 AD Loon op Zand
blom@blomwol.nl
+31640794959

— Ik/Wij (*) deel/delen (*) u hierbij mede dat ik/wij (*) onze overeenkomst betreffende de verkoop van de volgende goederen/levering van de volgende dienst (*) herroep/herroepen (*):

— Besteld op (DD-MM-YYYY) :
— Bestelnummer :
— Ontvangen op (DD-MM-YYYY):
— Naam/Namen consument(en)
— Adres consument(en) :
— IBAN Rekeningnummer:

— Handtekening van consument(en) (alleen wanneer dit formulier op papier wordt ingediend)

— Datum(DD-MM-YYYY):

(*) Doorhalen wat niet van toepassing is.